Cocobi Kindergarten -Preschool voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Cocobi Kleuterschool - Overzicht van de Peuterschool

Cocobi Kleuterschool -Peuterschool biedt een heerlijke virtuele ervaring voor kinderen, waarbij ze worden ondergedompeld in een wereld van plezier en leren. Sluit je aan bij Juf Wally en de schattige Cocobi-vrienden voor een dag vol boeiende activiteiten zoals knutselen, koken en buitenspelen. Bouw robots en dinosaurussen met blokken, beeld insecten uit met klei, versier koekjeshuizen en maak gepersonaliseerde pizza's. Neem deel aan een spannende estafette, breek pinata's open en ga op schattenjacht op de speelplaats. Leer belangrijke kleuterschoolregels en geniet van speciale functies zoals het ontvangen van cadeaus, het passen van nieuwe kleren en interactie met schattige personages.

Ervaar klaslokalen, speelplaatsen en sportvelden in het Cocobi-universum, waar kinderen hun creativiteit en nieuwsgierigheid kunnen aanwakkeren. Ontdek een wereld waar dinosaurussen nooit zijn uitgestorven, en neem deel aan verschillende banen, taken en avonturen met de dappere Coco en de schattige Lobi.

Programma is beschikbaar in andere talen

Cocobi Kindergarten -Preschool voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.0.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Cocobi Kindergarten -Preschool

Heeft u geprobeerd Cocobi Kindergarten -Preschool? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.